Kontakta Kulturskolan

Kulturskolan

Besöksadress: Umestan, Paradvägen 36 och Hamnmagasinet, Västra strandgatan 4

Öppettider: Måndag–fredag 08.00–17.00

12 mars: Okyttsförvaltningen (på Klossen Ålidhem)

Kulturskolan besöker Klossen! Det blir både skapande ateljé och föreställning. Rädda barnen finns på plats hela dagen genom deras projekt Svinnlabb bjuds barnen på hållbart fika och aktiviteter!

Teaterföreställning, Oknyttsförvaltningen: Har ni varit med om oförklarliga saker i era lokaler? Har vantar och sockar försvunnit spårlöst, hörs det snarkningar från ventilationen eller har ni hittat underliga spår i sandlådan? Allt detta är tecken på att ni kan ha ett oknyttsproblem. Hör då av er till kommunens Oknyttsförvaltning så sänder vi genast ut en auktoriserad inspektör utrustad med avancerad undersökningsutrustning. Personal och barn informeras om oknyttens natur och historik. Sedan genomför vi tillsammans en grundlig besiktning av lokalerna efter närvaro av exempelvis småknytt, tomtar, troll. Vi utfärdar ett besiktningsbevis och upprättar en handslingsplan med förslag på ytterligare aktiviteter efter besöket så att ni kan fortsätta arbetet med att uppnå en god oknyttsrelation också efter vårt besök.

Föreställningen ges vid två tillfällen; 12.30 samt 14.00. Passar barn från 3–6 år. Begränsat antal platser, gratisbiljetter delas ut från 12.00!

Senast uppdaterad: 24 februari 2022
Sidan publicerad av: Peter Lundgren