Kontakta Dragonskolan

Dragonskolan

Besöksadress: Dragongatan 1, 903 22 Umeå

Salong Victoria

Hantverksprogrammets båda inriktningar Frisör och Hår- och makeupstylist driver tillsammans Salong Victoria vid Entré Väst (mot Nolia). Här kan du boka tid hos våra elever.

Salongen ligger vid Entré Väst (mot Nolia) och här kan du boka tid hos våra elever under lektionstid.

Ni hittar alla våra tjänster och priser via Dragonskolan Salong Victoria, Umeå - Bokadirekt Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.. Där kan ni även, alla tider på dygnet, boka en behandling samt avboka er behandling (senast 24 timmar innan bokad tid).

Ni kan även boka och avboka er tid genom att ringa eller mejla oss:
090-16 25 25 (Observera att vi har bara möjlighet att svara under lektionstid)
salongvictoria@umea.se

Innan ni bokar vill vi att ni är medvetna om att alla behandlingar utförs av elever under lektionstid. Vi erbjuder därmed inga reklamationer, ombehandlingar eller pengar tillbaka.

Välkommen!

Kolla in salongvictoriadragonskolan på Instagram Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. för mer information!

Senast uppdaterad: 8 maj 2023
Sidan publicerad av: Andreas Moberg