Dansläger på Klossen

Kulturskolan

Besöksadress: Umestan, Paradvägen 36 och Hamnmagasinet, Västra strandgatan 4

Öppettider: Måndag–fredag 08.00–17.00

Går du på mellanstadiet och är nyfiken på eller intresserad av dans? Vad sägs om två inspirerande dagar i en danssal, med sköna kläder och härlig musik? 4-5 maj blir det danshelg på Klossen, Ålidhem!

Ta med en kompis eller hitta nya dansintresserade vänner på lägret. Vi välkomnar både dig som aldrig har dansat förut och dig som inte kan sluta dansa.

Under detta läger kommer du få prova på grundsteg och koreografier inom jazz och modern dans men även testa att skapa eget.

Kulturskolan bjuder på lunch båda dagarna!

Detta är en kurs för dig som går i mellanstadiet. Kursen kostar 200 kronor och först till kvarn gäller, vi har begränsat antal platser. Om du inte kan betala kursavgiften så anger du det vid anmälan, då blir kursen gratis.

Plats: Klossen, Ålidhem
Datum: lördag 4 maj - söndag 5 maj 2024
Tid: 10:00-14:00 båda dagarna
Pris: 200 kronor

Fullbokad kurs!

Kursen är nu fullbokad och vi har öppnat en reservlista. Skriv upp dig på reservlistan så kontaktar vi dig om någon av deltagarna skulle få förhinder, observera att det kan bli med väldigt kort varsel - kanske till och med samma dag som kursen börjar.

Frågor? Kontakta louise.dursjo@umea.se eller sandra.ingberg@umea.se

Anmälan
Det går inte att göra anmälningar längre. Anmälan har stängt. Kontakta dansledare Louise om du har frågor, louise.dursjo@umea.se
Reservlista