Kontakta Ung i Umeå kommun

Telefon: $municipality.phone

Besöksadress: $municipality.address
Öppettider: $municipality.hours

Text där det står Mobil Mötesplats, samt illustration som är kopplad till mobil mötesplats. Illustrationen är svart och grön och består bland annat av en sol, en snöflinga, en glödlampa, en boll och något slags bakverk.

Föreslå aktiviteter

Här kan du skicka in ditt eller dina ditt förslag på aktiviteter hemma i din by! Fyll i alla frågor så återkommer vi så snart vi kan för att fortsätta dialogen och planeringen tillsammans med dig (eller er).

Vill du inte skicka in förslag via formuläret så finns vi också på Instagram, telefon och mejl. Du kan också ta kontakt med oss om vi besöker din skola. Kika under kalendern så ser du vilken skola vi är på, och när!

Vilken aktivitet vill du att vi ska arrangera? Brännboll, pop-up-fritidsgård, LAN, disco, fiske eller något helt annat?

Vilken by, plats eller skola?

Ange kontaktuppgifter så att vi kan ta kontakt med dig eller er för fler frågor och planering. Det går bra att ange kontaktuppgifter till flera personer.

Har du frågor och funderingar? Kontakta oss på mobilmotesplats@umea.se eller se personalens kontaktuppgifter här.

Senast uppdaterad: 5 april 2024
Sidan publicerad av: Sara Stenberg