Graffiti

Besöksadress: Umestan, Paradvägen 36 och Hamnmagasinet, Västra strandgatan 4

Öppettider: Måndag–fredag 08.00–17.00

Terminskurs (f. 2012-2013)

Går du i fyran eller femman och gillar att skapa? Då är det här kursen för dig! Under terminen kommer vi att testa på olika sätt att uttrycka oss på både två- och tredimensionellt. Vi kommer att arbeta med bland annat foto, animation och lera.

Deltagarna kommer att arbeta både enskilt och tillsammans i gruppen, framför allt i början kommer vi att skapa tillsammans för att lära känna varandra i gruppen. Deltagaren kommer att få grundläggande kunskaper i de tekniker vi går igenom och hjälp från egen nivå. Vi fokuserar på att undersöka och ha roligt i vårt skapande!

Avgifter

Det här är en terminskurs inom Kulturskolan. Läs mer om våra avgifter för de olika kurstyper:

Avgifter i Kulturskolan Öppnas i nytt fönster.

För att se lediga tider och boka en plats, vänligen besök vår digitala kurskatalog:

Kurskatalog Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Senast uppdaterad: 3 maj 2023
Sidan publicerad av: Mira Olofsson