Kontakta Forslundagymnasiet

Forslundagymnasiet

Besöksadress: Forslunda 1, 905 91 Umeå

Här hittar du kontaktuppgifter till den personal som arbetar på Forslundagymnasiet. Hittar du inte den du söker kan du ringa till skolans administration 090-16 41 60 eller till Umeå kommuns växel 090-16 10 00 så kopplar de dig vidare till rätt person.

Policy för externa besökare och informationsspridning via bokbord

Vi vill vara en öppen plats där eleverna får kunskaper om samhället utanför skolan. Organisationer, myndigheter och politiska partier har därför möjlighet att besöka oss. Däremot är skolan inte en plats för kommersiell marknadsföring. Mer information om vad som gäller för externa besökare och hur du och din organisation gör för att besöka oss hittar du här. Länk till annan webbplats.

Forslundagymnasiets fakturaadress är:
Umeå kommun
FE7825
831 90 Östersund
Ange alltid beställningsreferens.

Umeå kommmuns (och Forslundagymnasiets) organisationsnummer: 212000-2627

Forslundagymnasiets bankgiro: 754 03 21

Beställning och mejlkontakt med köket: koket.forslunda@umea.se

Forslundagymnasiets lokaler kan hyras av interna/externa grupper under förutsättning att det inte påverkar skolans ordinarie verksamhet. För att hyra en lokal skickar du in en inresseanmälan via webbformuläret för den salstyp (black box/aula eller övriga salar) som du önskar hyra (se nedan).

Anmälan är inte bindande eller en bekräftelse på bokning. Efter att vi mottagit din anmälan kontaktar vi dig för att komma överens om tillgång, pris, med mera. Vill du även fråga om möjlighet till fika och/ eller lunch, ange antal och önskade tider i fältet för övriga frågor.

Våra lokaler

På Forslundagymnasiet finns några lokaler som vi hyr ut när det är ledigt.
- Dagrum rymmer cirka 40 personer sittande.
- Konferensrum rymmer cirka 15 personer sittande.
- Hundhall
- Klassrum ( i huvudsak kvällstid)

När det gäller att hyra rum på elevhemmet, kontakta Gunilla Sandberg direkt på mobil 070-557 65 08.

Kontaktperson: * (obligatorisk)
Kontaktperson:

Fakturaadress (endast vid extern uthyrning):

&single=true&widget=true&headers=false" width=100% height=200px>
Senast uppdaterad: 31 augusti 2022